Ekologia w naszym życiu
Uczestnicy pierwszego eko-logicznego reality show online walczą o 10 000 zł
Wystartował główny etap akcji Eko-logiczni - pierwszego internetowego ekologicznego reality show pod patronatem Enea. Na oczach sieciowej publiczności jego uczestnicy próbując zmniejszyć domowe zużycie energii walczą o duże nagrody. Dla śledzących akcję internautów przygotowano ciekawostki, porady ekspertów oraz quizy z nagrodami pieniężnymi.
W rocznym reality show pod patronatem Enea wezmą udział przedstawiciele
3 gospodarstw domowych. Wybrano ich spośród ścisłego grona prawie 600
internautów, którzy spełnili wymogi rekrutacji w serwisie eko-logiczni.com.pl.
Już od grudnia finaliści uczestniczą w codziennych zmaganiach, próbując
zmienić swoje nawyki związane z korzystaniem z energii elektrycznej.
Całą akcję poprzedził profesjonalny audyt energetyczny w ich
mieszkaniach, portretujący rodziny i uchylający rąbka ?eko-logicznej
kuchni?.
W serwisie eko-logiczni.com.pl dostępne są już filmy z audytów,
opatrzone komentarzem eksperta. Dzięki nim każdy internauta może
sprawdzić, jak styl życia wpływa na zużycie energii. Sednem akcji są
eko-logiczne zmagania uczestników. Śledząc prowadzone przez finalistów
blogi, a także nowinki ekologiczne i porady eksperta czytelnicy
dowiedzą się, jak drobne zmiany codziennych zachowań mogą pomóc każdej
rodzinie w dużych oszczędnościach.
Serwis eko-logiczni.com.pl warto odwiedzać nie tylko po to, by poznać
tajniki oszczędzania energii. Internauci kibicując finalistom w walce o
10 000 zł i nagrody dodatkowe oraz biorąc udział w regularnych
quizach sami zyskają szansę na wygranie kwoty pozwalającej
opłacić rachunki za energię. Przebieg akcji można śledzić także na
Facebooku.
Pomysłodawcą programu jest agencja GPD Advertising, a koordynuje go w
sieci agencja interaktywna Wide Open.
Więcej: eko-logiczni.com.pl