Uczestnicy pierwszego eko-logicznego reality show online walczą o 10 000 zł


Ekologia w naszym życiu

Uczestnicy pierwszego eko-logicznego reality show online walczą o 10 000 zł

Wystartował główny etap akcji Eko-logiczni - pierwszego internetowego ekologicznego reality show pod patronatem Enea. Na oczach sieciowej publiczności jego uczestnicy próbując zmniejszyć domowe zużycie energii walczą o duże nagrody. Dla śledzących akcję internautów przygotowano ciekawostki, porady ekspertów oraz quizy z nagrodami pieniężnymi.

W rocznym reality show pod patronatem Enea wezmą udział przedstawiciele 3 gospodarstw domowych. Wybrano ich spośród ścisłego grona prawie 600 internautów, którzy spełnili wymogi rekrutacji w serwisie eko-logiczni.com.pl.

Już od grudnia finaliści uczestniczą w codziennych zmaganiach, próbując zmienić swoje nawyki związane z korzystaniem z energii elektrycznej. Całą akcję poprzedził profesjonalny audyt energetyczny w ich mieszkaniach, portretujący rodziny i uchylający rąbka ?eko-logicznej kuchni?.

W serwisie eko-logiczni.com.pl dostępne są już filmy z audytów, opatrzone komentarzem eksperta. Dzięki nim każdy internauta może sprawdzić, jak styl życia wpływa na zużycie energii. Sednem akcji są eko-logiczne zmagania uczestników. Śledząc prowadzone przez finalistów blogi, a także nowinki ekologiczne i porady eksperta czytelnicy dowiedzą się, jak drobne zmiany codziennych zachowań mogą pomóc każdej rodzinie w dużych oszczędnościach.

Serwis eko-logiczni.com.pl warto odwiedzać nie tylko po to, by poznać tajniki oszczędzania energii. Internauci kibicując finalistom w walce o 10 000 zł i nagrody dodatkowe oraz biorąc udział w regularnych quizach  sami zyskają szansę na wygranie kwoty pozwalającej opłacić rachunki za energię. Przebieg akcji można śledzić także na Facebooku.

Pomysłodawcą programu jest agencja GPD Advertising, a koordynuje go w sieci agencja interaktywna Wide Open.

Więcej: eko-logiczni.com.pl

Następny artykuł

Poprzedni artykuł