Komputronik wprowadzi torby przyjazne środowisku do swojej sieci sprzedaży


Ekologia w naszym życiu

Komputronik wprowadzi torby przyjazne środowisku do swojej sieci sprzedaży

Komputronik S.A., właściciel czołowej polskiej sieci sklepów komputerowych i elektroniki użytkowej, zaoferuje swoim klientom torby przyjazne środowisku, które zostaną wprowadzone do oferty w wybranych salonach firmowych w końcu października. Spółka rozważa objęcie proekologicznym działaniem wszystkich sklepów Komputronik S.A. Koszt jednej wyniesie 5 zł. Decyzja została podyktowana chęcią aktywnego włączenia się w działania na rzecz ochrony środowiska.

- Sieć naszych salonów jest ogromna i wciąż rośnie, a to wiąże się z dystrybucją plastikowych toreb. Uznaliśmy, że naszą społeczną odpowiedzialnością jest zapewnienie klientom alternatywy w postaci toreb, które nie stanowią problemu z punktu widzenia ochrony środowiska. Należy pamiętać, że powszechnie stosowane sztuczne jednorazówki rozkładają się średnio 400 lat i nie da się ich powtórnie przetworzyć a materiałowych toreb przyjaznych środowisku można używać wielokrotnie – uzasadnia Monika Buczkowska, Dyrektor Marketingu Komputronik S.A.

Zarząd spółki zdecydował się na wsparcie akcji dodatkowymi działaniami, które podkreślają konieczność dbania o środowisko naturalne. Na specjalnie stworzonej w tym celu internetowej witrynie www.komputronik.pl/eko umieszczono quiz dotyczący szkodliwości plastikowych toreb. Na uczestników czekają wirtualne upominki w postaci estetycznych tapet komputerowych o tematyce ekologicznej.

Komputronik S.A. nie po raz pierwszy włącza się w działania służące ochronie przyrody. Spółka brała między innymi udział w zbiórce zużytych tuszy i tonerów we współpracy z firmą Eco mind. Efektem było posadzenie 3000 drzew i wsparcie programu edukacji ekologicznej Święto Drzewa. Działania prospołeczne to element strategii Komputronik S.A., która ma na celu utrzymanie pozycji lidera wśród specjalistycznych sieci salonów komputerowych. Sieć składa się już z ponad 300 punktów, a docelowo w jej zasięgu ma znaleźć się co najmniej 80% polskich gospodarstw domowych.

Następny artykuł

Poprzedni artykuł